صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

خریدار نیاید، سپیدرود را با پتانسیل استانی حمایت می‌کنیم

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۱
کد خبر: ۳۱۹۱۰۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تاکید کرد در صورتی که خریداری برای تیم فوتبال سپیدرود پیدا نشود، تیم را با پشتوانه مالی استان اداره خواهند کرد.
مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: در پی واگذاری تیم هستیم ولی تا زمانی که خریداری با توانایی تامین هزینه‌های سپیدرود پیدا شود، به این تیم در اداره برنامه‌هایش کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: سپیدرود در اولویت‌های کاری ما قرار دارد؛ چه این تیم به مالکی جدید انتقال پیدا کند و چه به همین شکل اداره شود.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: در جریان جزئیات انتقال یا خریداران این تیم نیستم ولی می‌دانم مدیریت سپیدرود پیگیر است. اگر خریداری نیاید، تلاش می‌کنیم تیم را با پشتوانه‌های استانی و با همین سختی‌هایی که وجود دارد اداره کنیم.

رهنما با اشاره به عدم حضور سرمایه‌گذاران استانی برای خرید این تیم گفت: متاسفانه گیلان پتانسیل خوبی به لحاظ تجاری ندارد چرا که ما استانی صنعتی نیستیم. از طرفی این شرایط در سطح کشور گسترده شده و کمتر کسی روی فوتبال و ورزش سرمایه گذاری می‌کند. اوضاع تیم‌ها خوب نیست و اغلب بدهی‌های سنگین و هزینه‌هایی که این تیم‌ها دارند مانع از ورود سرمایه‌گذاران می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *