یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی اجرایی می شود
به گزارش گروه اقتصاد ، احمد مهدوی ابهری، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی، گفت: اگر بخواهیم ملی فکر کنیم و منافع پتروشیمی ها را در نظر بگیریم باید به این سمت حرکت کنیم، چون قدرت چانه زنی است که حجم فروش و صادرات را بالا می آورد وحتی می توانیم از این برند برای تامین منابع مالی استفاده کنیم.
وی با اشاره به رای پتروشیمی ها برای مطالعه درباره یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی، گفت: قرار بود پس از انتخابات ریاست جمهوری نتایج بررسی را به اطلاع شان برسانیم و با جلب نظر هلدینگها و واحدهای پتروشیمی بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.
مهدوی با اشاره به اینکه موضوع تجمیع بازرگانی پتروشیمی را انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با همکاری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه مورد مطالعه قرار داده است، گفت: در این بررسی به نتایج بسیار مناسبی دست یافته ایم.
گفتنی است؛ موضوع یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی در گردهمایی اخیر مدیران عامل شرکت های تولیدی صنعت پتروشیمی بار دیگر از سوی مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی مورد تاکید قرار گرفت. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تحقق یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی را در شرایط موجود ضروری خوانده است.