صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هولولنز مایکروسافت چطور به بهبود خدمات پروازی کمک می کند؟ +تصاویر

۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۰۸۶
شرکت هواپیمایی Air New Zealand به تازگی از هولولنز مایکروسافت در یک عینک هوشمند برای بهبود خدمات خدمه پرواز استفاده کرده است.
 به گزارش گروه فضای مجازی، این خدمه از عینک‌های هوشمند واقعیت ترکیبی برای درک خواسته‌ها و احساس مسافران استفاده می‌کنند.

پروژه این شرکت هواپیمایی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد اما نشان دهنده استفاده جالب و نوآورانه‌ای از فناوری است.
 


هنگامی که خدمه پرواز با استفاده از عینک هوشمند به یک مسافر نگاه می‌کنند، هولولنز به آنها اجازه می‌دهد تا به سرعت جزییات این مسافران برای خدمه نمایش داده شود.

آنها با استفاده از این جزییات می‌توانند احساس مسافر را در آن لحظه تشخیص دهند و بفهمند که به چه چیزی نیاز دارد.

این خواسته‌ها شامل درخواست غذا و نوشیدنی، درخواست برنامه سفر و موارد دیگر است.
 


آنها می‌توانند با استفاده از این فناوری، حالت چهره مسافر را تشخیص دهند و در صورت وجود مواردی مانند اضطراب و نگرانی با برقراری ارتباط با وی این مشکل را برطرف کنند.

این فناوری به بهبود وضعیت مسافران و همچنین خدمات رسانی خدمه پرواز کمک کرده و می‌تواند برای شرکت Air New Zealand یک راه هوشمندانه در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان باشد.
 
منبع: ایسنا
 
 

برچسب ها: فناوری نوین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *