الکلاسیکو؛ دیداری 40 میلیون دلاری
دیدار تیمهای بارسلونا و رئال مادرید برای اسپانسرهای این دو باشگاه اسپانیایی درآمدهای زیادی خواهد داشت.
به گزارش گروه ورزشی ، تیمهای فوتبال رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه) در دومین الکلاسیکوی فصل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم میروند. تیمهای رئالمادرید با 3.65 میلیارد دلار و بارسلونا با 3.55 میلیارد دلار در بین باارزشترین برندهای ورزشی جهان قرار دارند.
دیدار الکلاسیکو در بازی رفت فصل جاری، 42.5 میلیون دلار برای اسپانسرهای دو باشگاه درآمدزایی داشته است. در بازی رفت بارسلونا سهم بیشتری از این درآمد داشت ( 87 درصد) به دلیل اینکه در نیوکمپ میزان بود، 87 درصد این رقم نصیب آنها شد.
این در حالی است که پخش تلویزیونی این بازی 26.8 میلیون دلار درآمد داشته است. برنامههای ورزشی و پوشش خبری 9.4 میلیون دلار، رسانههای اجتماعی 5.1 میلیون دلار و چاپ و پوشش آنلاین هم 3.2 میلیون دلار درآمد کسب کردهاند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *