صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش سهم بن‌کارت های مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب/هر دانش‌آموز 50 هزار تومان بن دریافت می‌کند

۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۳۱۰
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: بن کارت دانش‌آموزی امسال نسبت به سال گذشته دچار تغییرات شده و سهم مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب 96 افزایش یافته است.
همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص جزئیات بنهای دانش‌آموزی خرید کتاب گفت: بن دانش‌آموزی امسال نسبت به سال گذشته دچار تغییرات شده و سهم مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب 96 افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: این تغییر به طوری است که سال گذشته سهم مشارکت به صورت 50 50 بین دانش‌آموزان و معاونت فرهنگی صورت می‌گرفت. امسال این مشارکت به 60 درصد بر عهده معاونت فرهنگی نمایشگاه و 40 درصد برعهده دانش‌آموزان تغییر شکل یافته است.
 
سخنگوی نمایشگاه کتاب مبلغ در نظر گرفته شده برای هر دانش‌آموز را اینگونه تشریح کرد: این درصد‌بندی به این صورت است که مبلغ 300 هزار ریال را معاونت فرهنگی پرداخت کرده و 200 هزار ریال دیگر را دانش‌آموز پرداخت می‌کند.
 
امیرزاده با اشاره به افزایش تعداد بن‌های در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: از دیگر تغییرات بن‌های دانش‌آموزی در نمایشگاه امسال می توان به افزایش تعداد دانش‌آموزان هدف برای دریافت بن‌کارت ها اشاره کرد. پارسال 25 هزار نفر دانش‌آموز برای دریافت بن هدف گذاری شده بودند که در نمایشگاه امسال به 80 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.
 


 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *