صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان دانشگاه فنی حرفه ای برای رفع مشکل اشتغال چاره بیاندیشند

۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۹۹۳۱۸
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم گفت: مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای باید نیازهای جامعه را بشناسند و برای رفع آن پاسخ داشته باشد تا مشکل اشتغال جوانان رفع شود.
به گزارش گروه جامعه ، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور صبح  امروز با حضور عبدالحسین فریدون مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مسعود شفیعی رییس سابق دانشگاه، ناصر شمس سرپرست جدید دانشگاه، معاونین، مدیران و روسای مناطق ده گانه در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

عبدالحسین فریدون از خدمات شفیعی، رییس سابق دانشگاه فنی و حرفه ای در دوران مسوولیت وی قدردانی کرد و گفت: مدیریت وی آغازگر حرکت های بزرگی در کشور بود که امیدواریم در مدیریت جدید تداوم یابد و این دانشگاه در اهداف و ماموریت های خود موفق شود.

وی خاطر نشان کرد: از کسانی که در اعتلای نظام اسلامی مشارکت فعال داشته اند باید قدردانی شود. مدیرانِ پیشکسوت ذخایر و اندوخته های نظام اسلامی هستند. بنابراین لزوم توجه به توان علمی و تجربه های مدیریتی این عزیزان بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو، جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف عالیه خود حرکت رو به جلو خواهد داشت.

فریدون افزود: انتظار می رود سرپرست جدید دانشگاه با همراهی تمامی کارکنان و دانشجویان به تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمت گذار در پیشبرد آرمان های نظام از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بپردازند.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه کارآفرین است و باید نیازهای جامعه را شناخته و برای رفع آن پاسخ داشته باشد تا مشکل اشتغال جوانان رفع شود.

فریدون با بیان اینکه دانشگاه باید بالنده، پیشرو و در حال رشد باشد گفت: دانشگاه بزرگ و مهمی مانند دانشگاه فنی و حرفه ای که مختصات جغرافیایی گسترده ای دارد منشاء آثار ارزنده ای در جامعه است؛ دانشگاهی که چند  هزار دانشجو دارد و در ۳۱ استان با بیش از ۱۷۳ دانشکده و آموزشکده فعال است باید در پیوند علم به نیازهای جامعه نقش آفرینی کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *