صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تاجگردون: هر گونه خدشه اى را در فرآيند برگزارى انتخابات بررسی می کنیم/میرولد: هيات اجرايى مركزى انتخابات پس از رسيدن تمام آراء به وزير مجوز اعلام نهايى را مى دهد

۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۵۶
کد خبر: ۲۹۸۷۶۶
در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حسينعلى اميرى، كاظم مير ولد، حميد ميرزاده، غلامرضا تاجگردون به عنوان معتمدين هيات اجرايى مركزى انتخابات از ستاد انتخابات كشور بازديد كردند.
به گزارش گروه سیاسی ، در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حسينعلى اميرى، كاظم مير ولد، حميد ميرزاده، غلامرضا تاجگردون به عنوان معتمدين هيات اجرايى مركزى انتخابات از ستاد انتخابات كشور بازديد كردند.

پس از این بازدید، کاظم ميرولد در جمع خبرنگاران گفت: هيات اجرايى مركزى انتخابات پس از رسيدن تمام آراء به وزارت كشور به وزير مجوز اعلام نهايى را مى دهد.

غلامرضا تاجگردون نیز گفت: هر گونه خدشه اى در فرآيند برگزارى انتخابات مشاهده شود به موجب وظايف ذاتى خود در هيات اجرايى مركزى به آن رسيدگى مي كنيم.

حسینعلی امیری عضو هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ویژگی های انتخابات ایران این است که انتخابات توسط خود مردم  است و با توجه به ساختار اجرایی افراد توسط خود مردم انتخاب می شوند. 

امیری ادامه داد: بنابراین هیات مرکزی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری با رای تعدادی از امنایی که وزیر کشور دعوت می کند انتخاب می شوند؛ این انتخاب در هفته های گذشته انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *