صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حکایت خودرویی هایی که عید کنار خانواده نبودند/ از "سال تحویل" تا "سیزده به در" در جاده

۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۳۲
کد خبر: ۲۹۴۷۲۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
امسال هم مانند سالهای گذشته شرکتهای بزرگ خودرویی طرح ویژه امداد خودروی نوروزی را از چند روز قبل شروع تعطیلات تا ۱۴ فروردین اجرایی کردند و در این بین شاید تلاش امدادگران بیشتر از بقیه قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، امسال هم مانند سالهای گذشته خودروسازان بزرگ کشور خود را محیای تعطیلات نوروز و خدمت رسانی به مسافران نوروزی کرده بودند و از چند روز قبل از عید تا پایان تعطیلات نوروزی در تمام جاده ها و مسیرهای پرتردد کشور امداد رسانی می کردند.

در این بین شاید تلاش و فعالیت گسترده امدادگران چه در ایران خودرو و چه در گروه سایپا بیش از هر خودرویی دیگری قابل تقدیر باشد، امدادگرانی که اکثرا نه سال را در کنار خانواده تحویل کردند و نه سیزده را در سبزه ها به در کردند بلکه به جای وسطی بازی کردن با اعضای فامیل در وسط جاده های کشور مشغول خدمت رسانی و امداد به خودروهایی بودند که درخواست امداد داشتند.



از چند روز قبل از تعطیلات نوروزی، هم سایپا یدک با امداد خودروی سایپا و هم ایساکو با امدادخودرو ایران با تمام تجهیزات و امکانات و فعالیت شبانه روزی امدادگران و تعمیرگاههای تعیین شده خود مشغول خدمت رسانی به مشتریان و درخواست کنندگان امداد حتی از شرکتهای خودرویی دیگر بودند.



فعالیت شبانه روزی و پر زحمتی که در روزهای تعطیل و اوج دید و بازدید و سفرهای های نوروزی صورت گرفت و در شرایطی بود که امسال در اکثر جاده های اصلی کشور وضعیت جوی نیز بیشتر به زمستان شباهت داشت تا بهار و این کار را هم سختتر و هم درخواست های امداد رابیشتر می کرد.



گفتنی است در این مدت هم حسینی مدیرعامل ایساکو و هم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک به طور مرتب از نمایندگی ها و وضعیت امداد رسانی زیر مجموعه های خود در سراسر کشور بازدید می کردند و ضعف ها و کمبودها را برطرف  و با متخلفان برخورد می کردند که این خود موجب افزایش رضایت مشتریان و ارتقا خدمت رسانی به مشتریان شده بود.



با وجود تعطیلات طولانی امسال و شرایط جوی نامساعد در برخی جاده های کشور، امدادگران پر تلاش ایران خودرو و سایپا سربلند از خدمت رسانی خود شدند و در این بین می توان در کنار این فعالیت گسترده از برخی کمبودها و ضعف ها در برخی از شهرها چشم پوشی کرد و نمره قبولی مناسبی به امداد خودروهایی ها داد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *