صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آمادگی کامل نمایندگی‌های سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه موج دوم سفرهای نوروزی

۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶:۲۱
کد خبر: ۲۹۳۰۷۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگی‌های سایپا برای ارائه خدمات امدادی به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از سایپانیوز،رحیم علیشاهی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح امداد نوروزی سال 96 گروه خودروسازی سایپا در هفته نخست سال، اظهار داشت: نمایندگی‌های منتخب گروه سایپا همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی با آمادگی کامل پذیرای مشتریان عزیز خواهند بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبوده‌ایم و ارسال قطعات مورد نیاز به سراسر کشور در طول ایام نوروز نیز همچون ایام عادی سال در جریان است و پیش‌بینی‌های لازم برای ارسال قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به نمایندگی‌ها نیز اندیشیده شده است.

 علیشاهی افزود: تاکید ما بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است تا خاطره خوبی از خدمات سایپا در سفرهای نوروزی در ذهن مشتریان نقش ببندد. نمایندگی‌های سایپا از تمام ظرفیت و توان خود برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتری استفاده می‌کنند تا هموطنان با رضایت کامل و خاطری آسوده، از باقی مانده تعطیلات لذت ببرند. 

وی در ادامه به رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌ها در طول هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نظرسنجی‌های انجام شده حاکی از رضایت مشتریان از کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌های سایپا است که امید می‌رود تا پایان طرح امداد نوروزی این روند افزایش یابد. 

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی در جاده های کشور و بارش برف و باران، رعایت دقت و سرعت مجاز ضروری به نظر می رسد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به آمار تصادفات هفته گذشته که توسط پلیس راهور اعلام شد، ادامه داد: عدم توجه به جلو و همچنین رعایت نکردن سرعت مجاز و صحبت با تلفن همراه و خواب آلودگی بیشترین دلیل این حوادث ذکر شده و لازم است مشتریان محترم با رعایت نکات ایمنی در رانندگی، سفر خود را به سلامت به پایان برسانند.

وی افزود: بنا بر گزارش های رسیده، تعداد تماس برای دریافت امداد نسبت به سال گذشته کمتر شده که این مساله بیانگر افزایش کیفیت تولیدات گروه سایپا می باشد. همچنین انجام سرویس های دوره ای و طرح بهار در بهار در کاهش تعداد تماسها موثر بوده است.

وی ادامه داد: کاهش زمان انتظار مشتریان، آموزش فنی گسترده به امدادگران، اعزام هوشمند ناوگان امدادی، توسعه و نوسازی ناوگان امدادی، جایگزینی مناسب پایگاه های ثابت و شبانه روزی و سیار  و تامین به موقع قطعات یدکی از مهمترین اقدامات تاثیرگذار بر افزایش رضایت مشتریان است.

بنابر این گزارش، مدیرعامل سایپایدک در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، به همراه صفری رییس مرکز امور مشتریان سایپا، در بازدید از مرکز تماس امداد خودرو با چندتن از امدادخواهان گفت و گو کرد و نسبت به اعزام امدادگر اقدام نمود.

لازم به یادآوری است طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا چهاردهم فروردین ادامه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *