صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برنامه‌ريزی برای مديريت بار 200 مگاواتی در اوج مصرف برق تهران/ شستشوی شبکه برق تهران در تعطیلات نوروز

۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۲۲
کد خبر: ۲۹۲۳۹۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: انتظار داریم با کمک مشترکان تهرانی بتوانیم حداقل 200 مگاوات در تابستان سال 96 مدیریت مصرف داشته باشیم.
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به برنامه شرکت برای تعطیلات نوروزی، گفت: برنامه کاری بخش برق اصلاً تعطیل بردار نیست، و ما با تمام توان آماده‌ایم که در این تعطیلات پایان سال مشکلی برای شهروندان تهرانی بوجود نیاید.

وی افزود: برنامه این است که در این تعطیلات شبکه شهری ساماندهی و شستشو شود تا آمادگی بیشتری برای دوره پیک بار که از اواخر بهار شروع و تا نیمه دوم شهریور ادامه می‌یابد داشته باشیم.

صبوری تصریح کرد: معمولاً دوره پیک از 15 خرداد تا 15 شهریور طول می‌کشد و ما امیدواریم که بتوانیم با کمک شهروندان تهرانی، این دوره رانیز بدون کوچک‌ترین خاموشی پشت سر بگذرانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: مصرف تهران در تابستان بسیار بالاست و این امر هر ساله هزینه‌های هنگفتی را برای مدیریت پیکی بر روی دوش شرکت توزیع قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: نزدیک 2000 مگاوات از پیک بار تابستان معمولاً از طریق سیستم سرمایشی است که امیدواریم در سال 96 شهروندان عزیز با ما همکاری کرده و مصرف برق خود را در زمان‌های غیرپیک قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه برای تحمل بار استانداردی طراحی شده است، بنابراین پاسخگوی بار بیش از حد نیست. ما انتظار داریم با کمک شهروندان عزیز تهرانی بتوانیم حداقل 200 مگاوات در تابستان سال 96 مدیریت مصرف داشته باشیم.

وی تأکید کرد: اگر 10 درصد با ما همکاری شود، می‌توانیم این مدیریت بار برنامه‌ریزی شده را در تهران انجام دهیم.

صبوری گفت: همکاری با ما برای مدیریت هزینه‌های شهروندان نیز مفید خواهد بود، چرا که اگر مصرف بعد از پیک باشد، تعرفه‌ها حدود 25 درصد قیمت روز خواهد بود، اما اگر در زمان پیک مصرف اتفاق بیفتد قیمت تعرفه‌ها 2.5 برابر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *