صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

از انتخابم به عنوان برترین بازیکن خارجی لیگ برتر والیبال خیلی خوشحالم/ معروف بهترین است

۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱:۴۱
کد خبر: ۲۹۰۴۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
پاسور لهستانی تیم بانک سرمایه گفت: از انتخابم به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ خیلی خوشحال هستم و از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم.
لوکاس ژیگادلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قهرمانی تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم. ما کار سختی برای کسب این قهرمانی داشتیم و در فینال هم مقابل تیم پیکان که یک تیم بسیار قدرتمند است قرار گرفتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم و قهرمانی را کسب کنیم.
 
وی ادامه داد: تا موقعی که نظری افشار مصدوم نشده بود تیم پیکان خیلی خوب بازی می‌کرد اما با مصدومیت این بازیکن، آنها افت کردند و نتوانستند مقابل ما کار انجام دهند.
 
پاسور لهستانی تیم بانک سرمایه در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر والیبال که توسط انجام گرفت تصریح کرد: از این انتخاب خیلی خوشحال هستم و از کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم.
 
ژیگادلو درباره بهترین پاسور لیگ والیبال ایران خاطرنشان کرد: سعید معروف از سایر پاسورهای ایران خیلی بهتر است و البته تعدادی پاسور جوان هم هستند که بااستعداد هستند اما کار سختی برای رسیدن به سعید معروف دارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *