صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نیروهای آمریکا وارد شمال شهر منبج شدند

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷:۰۱
کد خبر: ۲۸۶۳۴۷
منابع خبری کُردی در سوریه اعلام کردند که شماری از نیروهای آمریکا به همراه تعدادی خودرو نظامی و زرهی وارد شمال شهر منبج شده‌اند.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس؛ منابع خبری وابسته به کردهای سوریه از ورود نیروهای آمریکایی به شهر منبج واقع در ریف شمالی استان حلب خبر دادند.

به گزارش وبگاه خبری «روژآوا»، صبح روز شنبه شماری از نیروهای آمریکایی به همراه چندین خودروی زرهی و نظامی در شمال شهر منبج مستقر شدند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که وزارت دفاع روسیه و منابع وابسته به کردهای سوریه طی چند روز گذشته از تحویل این شهر به نیروهای ارتش سوریه بر اساس توافق به عمل آمده خبر داده بودند.


نیروهای کرد اتحاد دموکراتیک سوریه هفته گذشته و در جریان پیشروی نیروهای معارض سوری وابسته به ترکیه چندین روستای تحت کنترل خود را در اختیار ارتش سوریه گذاشتند.

منابع کردی گفته‌اند، اعزام نیروهای آمریکایی به شهر منبج با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای تحت حمایت ترکیه به سمت شرق صورت می‌گیرد.

مقامات ترکیه، از جمله رئیس جمهور ترکیه و وزیر دفاع این کشور بارها از ضرورت حرکت نیروهای تحت ائتلاف خود به سمت منبج و بعد از آن رقه سخن گفته‌اند و تأکید داشته‌اند که آمریکا باید کردها را از منبج بیرون کند.



نظرات بینندگان
ممد خان
|
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
اردوغان فرمانده آموزشی و سردار لجستیگ تروریست ها ی منطقه آنقدر مست رویاهایش هست که تاکتیک های پیش روی را نمی بیند و خود را پیروز عملیات رقه می داند غافل از اینکه هرگز پایش به این شهر نخواهد رسید . زیرا جبهه مقاومت هشیار تر ازاین حرف هاست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *