صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

داورزنی: پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها طبق اعلام قبلی پرداخت می‌شود

۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۷۱۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون قهرمانى وزارت ورزش و جوانان گفت: با حضور رياست جمهورى، آيين تجليل از قهرمانان بازی‌هاى المپيک و پارالمپيک و قهرمانان سال 1394 ورزش ايران برگزار می‌شود.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون قهرمانى وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد با حضور رياست جمهورى، آيين تجليل از قهرمانان بازی‌هاى المپيک و پارالمپيک و قهرمانان سال 1394 ورزش ايران صبح شنبه (14 اسفند) برگزار می‌شود.
 
محمدرضا داورزنی گفت: میزان پاداش دریافتی المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها طبق اعلام قبلی صورت می‌گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان، اين مراسم صبح شنبه در سالن اجلاس سران آغاز می‌شود.

وی در خصوص پاداش‌های قهرمانان در سال 94 ادامه داد: در خصوص پاداش‌های قهرمانان سال 94 هم بر اساس نظام‌نامه‌ای که از قبل تهیه و تنظیم شده است پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.

داورزنی با اشاره به تجدید نظر در این نظام‌نامه جهت پرداخت پاداش به مدال‌آوران در سال‌های آينده گفت: در سال 96 برای برطرف کردن برخی نواقص موجود در آیین‌نامه تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران تلاش می‌كنيم و امیدورایم بتوانیم از تلاش این قهرمانان به صورت عادلانه قدردانى كنيم.

در مراسم روز شنبه، رئیس جمهور، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، برخی وزرای هیئت دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها و سایر میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *