پویش «کتابِ عیدی» به جای سررسیدهای تبلیغاتی
انتشارات سوره مهر برای نوروز امسال پویش «کتابِ عیدی» را به جای اهدای سررسید را با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار میکند.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، فرا رسیدن ایام نوروز بازار خرید هدایای تبلیغاتی توسط سازمانها و شرکتها را داغ میکند. مهمترین و گرانترین این هدایا سررسیدهایی با آرم و نشان برندهاست که با توجه به حجم کاغذ مصرفی و جلدهای تشریفاتی هزینههای سنگینی را به مجموعهها تحمیل میکند. پذیرش این هزینهها معمولاً با پذیرش فرض اثربخشی این روش تبلیغاتی صورت میگیرد.
اما حقیقت تلخ این است که بخش زیادی از این سررسیدها هیچگاه مورد استفاد مخاطبان آن شرکتها قرار نمیگیرند، چرا که غالب شرکتها از این روش تبلیغاتی استفاده میکنند و در نتیجه حجم سررسید اهدایی به مخاطبان بیشتر از حد نیاز است. این سررسیدهای اضافی معمولا به سطل زباله انداخته میشوند و همراه با خود حجم زیادی از منابع طبیعی و انرژی را هدر میدهند. در همین راستا و برای حل این مساله، انتشارات سوره مهر برای نوروز امسال کمپین «کتابِ عیدی» را پیشنهاد میدهد.
پویش «کتابِ عیدی» از همه مدیران شرکتها دعوت میکند تا در نوروز امسال اهداء کتاب را جایگزین سررسیدهای تبلیغاتی کنند، کتابهایی که منقش به آرم و نشان شرکت اهدا کننده هستند و با هزینههای کمتر و اثرگذاری بیشتری نسبت به سررسید تهیه میشوند.
پویش کتاب عیدی، که اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی توسط بازرگانی سوره مهر اجرا شد، یک پیام مشخص دارد، و آن هم جلوگیری از هدررفت منابع شرکتها به بهانه خرید سررسیدهای تبلیغاتی است؛ سررسیدهایی که به ندرت مورد استفاده مخاطب اصلی قرار میگیرند و معمولا تبدیل چرکنویس شده و یا مستقیما دور ریخته میشوند. قطعا شأن برندهای فاخر ایرانی بالاتر از کاربردهای اینچنینی است.
کتاب تاریخ مصرف ندارد. در بدبینانهترین حالت، کتابهای غیرضروری را به کتابخانهها اهدا میکنند، که اتفاقا رسم خوبیست. پس با این حساب کتاب ماندگار است، و نام اهداکننده آن نیز همراه با تداعیات مثبت برای همیشه باقی میماند. همچنین هر نسخه کتاب در طول عمر خود توسط چندین نفر خوانده میشود، در حالی که یک سررسید در بهترین حالت فقط توسط یک نفر مورد استفاده قرار میگیرد."
اهدای کتاب به عنوان هدیه عید نوروز یک روش جدید، خلاقانه و هوشمندانه تبلیغاتی است و قطعا مناسب آن دسته از کسب و کارهاییست که به دنبال تمایز خود از سایر رقبا هستند.
انتشارات سوره مهر برای ترویج این فرهنگ غنی با سازمانها و شرکتهایی که داوطلب پیوستن به این حرکت فرهنگی هستند همکاری میکند که از جمله آن میتوان به تخفیف 25 درصدی روی قیمت پشت جلد کتاب، ارسال رایگان کتابها به کلیه نقاط کشور (پیک یا پست) و اهدای مُهر جهت حک کردن لوگو و پیام برند بر روی صفحه اول کتاب اشاره کرد.
«کتابِ عیدی» یک پویش مسئولیت اجتماعی به حساب میآید. با انتخاب کتاب به جای سررسید قطعا محیط زیست پاکیزهتر و سالمتری خواهیم داشت. «کتاب عیدی» یک تیر هوشمندانه است با چند هدف؛ هدفهایی که همیشه مورد توجه مدیران دغدغهمند و خلاق وطنی بودهاند و حالا زمینه تحقق آنها فراهم شده است.
«کتاب عیدی» تا پایان اسفند 95 ادامه خواهد داشت. علاقهمندان به پیوستن به این پویش فرهنگی میتوانند با شماره 66460993-021 تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنند.
اما حقیقت تلخ این است که بخش زیادی از این سررسیدها هیچگاه مورد استفاد مخاطبان آن شرکتها قرار نمیگیرند، چرا که غالب شرکتها از این روش تبلیغاتی استفاده میکنند و در نتیجه حجم سررسید اهدایی به مخاطبان بیشتر از حد نیاز است. این سررسیدهای اضافی معمولا به سطل زباله انداخته میشوند و همراه با خود حجم زیادی از منابع طبیعی و انرژی را هدر میدهند. در همین راستا و برای حل این مساله، انتشارات سوره مهر برای نوروز امسال کمپین «کتابِ عیدی» را پیشنهاد میدهد.
پویش «کتابِ عیدی» از همه مدیران شرکتها دعوت میکند تا در نوروز امسال اهداء کتاب را جایگزین سررسیدهای تبلیغاتی کنند، کتابهایی که منقش به آرم و نشان شرکت اهدا کننده هستند و با هزینههای کمتر و اثرگذاری بیشتری نسبت به سررسید تهیه میشوند.
پویش کتاب عیدی، که اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی توسط بازرگانی سوره مهر اجرا شد، یک پیام مشخص دارد، و آن هم جلوگیری از هدررفت منابع شرکتها به بهانه خرید سررسیدهای تبلیغاتی است؛ سررسیدهایی که به ندرت مورد استفاده مخاطب اصلی قرار میگیرند و معمولا تبدیل چرکنویس شده و یا مستقیما دور ریخته میشوند. قطعا شأن برندهای فاخر ایرانی بالاتر از کاربردهای اینچنینی است.
کتاب تاریخ مصرف ندارد. در بدبینانهترین حالت، کتابهای غیرضروری را به کتابخانهها اهدا میکنند، که اتفاقا رسم خوبیست. پس با این حساب کتاب ماندگار است، و نام اهداکننده آن نیز همراه با تداعیات مثبت برای همیشه باقی میماند. همچنین هر نسخه کتاب در طول عمر خود توسط چندین نفر خوانده میشود، در حالی که یک سررسید در بهترین حالت فقط توسط یک نفر مورد استفاده قرار میگیرد."
اهدای کتاب به عنوان هدیه عید نوروز یک روش جدید، خلاقانه و هوشمندانه تبلیغاتی است و قطعا مناسب آن دسته از کسب و کارهاییست که به دنبال تمایز خود از سایر رقبا هستند.
انتشارات سوره مهر برای ترویج این فرهنگ غنی با سازمانها و شرکتهایی که داوطلب پیوستن به این حرکت فرهنگی هستند همکاری میکند که از جمله آن میتوان به تخفیف 25 درصدی روی قیمت پشت جلد کتاب، ارسال رایگان کتابها به کلیه نقاط کشور (پیک یا پست) و اهدای مُهر جهت حک کردن لوگو و پیام برند بر روی صفحه اول کتاب اشاره کرد.
«کتابِ عیدی» یک پویش مسئولیت اجتماعی به حساب میآید. با انتخاب کتاب به جای سررسید قطعا محیط زیست پاکیزهتر و سالمتری خواهیم داشت. «کتاب عیدی» یک تیر هوشمندانه است با چند هدف؛ هدفهایی که همیشه مورد توجه مدیران دغدغهمند و خلاق وطنی بودهاند و حالا زمینه تحقق آنها فراهم شده است.
«کتاب عیدی» تا پایان اسفند 95 ادامه خواهد داشت. علاقهمندان به پیوستن به این پویش فرهنگی میتوانند با شماره 66460993-021 تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *