صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فروش اتوبوس های چند صد میلیونی دزدی پس از سند نمره کردن

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵:۰۱
کد خبر: ۲۷۹۰۸۰
اعضاي يك باند حرفه اي كه تعداد 15 دستگاه اتوبوس مسافربري و سه دستگاه سواري را سند نمره كرده بودند شناسايي و دستگير شدند.
سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد مطلع شدند افرادی با راه اندازی یك تعمیرگاه غیر مجاز اقدام به سند نمره كردن وسایط نقلیه می كنند كه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران پس از دریافت حكم قضائی به مجل اعزام شدند و 10 دستگاه اتوبوس بنز ، سه دستگاه اتوبوس ولوو ،دو دستگاه اتوبوس اسكانیا ،یك سواری بنز ، یك پژو و یك دستگاه سواری پراید را كه سند نمره كرده بودند كشف كردند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پنج متهم دستگیر و پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینكه در بازرسی از تعمیرگاه این افراد 48 جفت پلاك و 25 عدد تسمه حك شاسی كشف شد اظهار داشت: این افراد قصد داشتند این خودروها را وارد سامانه حمل و نقل كنند كه با اقدام به موقع پلیس از این اقدام جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك موضوع را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *