صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باید با ملت ایران با زبان احترام سخن گفت/انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند

۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۵۹
کد خبر: ۲۷۸۰۵۱
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌ جمهور با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در جمع خبرنگاران، راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.

وی با قدردانی از حضور میلیونی مردم در این مراسم در سراسر کشور اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند.
 
رییس‌ جمهور حضور میلیونی مردم را نمایش قدرت و اقتدار ملی کشورمان دانست و گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی و  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تنها نیستند.
 
وی با بیان اینکه حضور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن امسال از پیام خاصی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است؛ مردم با حضور خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و زبان قلدری و تهدید را به کار نبرند.
 
رییس‌ جمهور خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول 38 سال گذشته نشان دادند که هرکس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد.
 
وی افزود: مسیر ملت ایران کاملاً روشن است و بدون تردید، تهدیدکنندگان از راهی که انتخاب کرده‌اند، ‌پشیمان می‌شوند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *