برای فرار از دست پیامکهای تبلیغاتی چه باید کرد؟
سخنگوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی با بیان اینکه باید در پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده روش لغو و هزینه اعلام شود، گفت: سامانه 195 در راستای رسیدگی به شکایات مشترکین راه اندازی شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، اسدی سخنگوی سازمان تنطیم مقررات رادیویی در برنامه روی خط شبکه خبر در رابطه با لغو دریافت پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده، اظهار کرد: در ارسال پیامکهای تبلیغاتی باید شرایط لغو عضویت و مبلغ دریافتی از مشترکین اعلام شود که در غیراینصورت مصداق خلاف بوده است.
وی خاطرنشان کرد: برای ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین سامانه تلفنی و اینترنتی 195 راه اندازی شده که در صورت اعلام لغو از سوی مشتری و دریافت دوباره پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی میتوان مراتب را در این سامانه اعلام کرد.
اسدی تاکید کرد: در صورتی که مبلغی بدون اطلاع مشترکین یه حساب آنها منظور شده، افراد میتوانند موضوع را در سامانه به ثبت برسانند تا به این موضوع رسیدگی شود.
نظرات بینندگان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *