صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نصرالله سجادی: تاکنون نه ویزای کانادا گرفته ام و نه به این کشور سفر کرده ام/ به پاسپورت ایرانی ام افتخار می کنم

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۴۳
کد خبر: ۲۷۴۰۵۸
معاون پیشین وزارت ورزش گفت: من تاکنون نه ویزای کانادا گرفته ام و نه به این کشور سفر کرده ام، اینجانب به داشتن پاسپورت ایرانی افتخار می کنم.
به نقل از اتاق خبر 24، در این روزها که بازار شایعه و انتشار اخبار کذب به دلیل نوع فعالیت شبکه های اجتماعی در برخی رسانه ها داغ است پس از انتصاب داورزنی معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش یکی از اکانت های شبکه های اجتماعی که به انتشار اخبار طنز و دروغ به قصد به سخره گرفتن موضوعات روز کشور مشهور است نوشت: نصرالله سجادی معاون پیشین وزارت ورزش که داورزنی جایگزین او شده است به دلیل داشتن تابعیت کشور کانادا برکنار شده است دراین میان طولی نکشید که این مطلب به عنوان خبر در یکی از پایگاههای خبری رسمی ورزشی کشور منتشر شد.

در این میان نصرالله سجادی در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر 24 گفت که من ایرانی بوده، هستم و خواهم بود، به ایرانی بودنم افتخار می کنم، در طی 38 سال خدمت به کشور عزیزم ایران به کشورهای بسیاری سفر کردم ولی تاکنون نه ویزای کانادا گرفته ام و نه به این کشور سفر کرده ام، اینجانب به داشتن پاسپورت ایرانی افتخار می کنم.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


نظرات بینندگان
Ali
|
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
یکی از نشونه های موفقیت تو ایران اینه که شایعه پشتت باشه!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *