صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

داورزنی: اگر لازم باشد وزارت ورزش به موضوع تراکتورسازی ورود می‌کند

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۵۴
کد خبر: ۲۷۳۹۱۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: فدراسیون فوتبال موضوع نامه تراکتورسازی را دنبال می‌کند و اگر لازم باشد وزارت ورزش ورود خواهد کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک در خصوص چگونگی فعالیتش در فدراسیون والیبال پس از انتصاب به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: من عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا هستم و تا سال 2020 در والیبال خواهم بود اما کارم را در فدراسیون ایران به عنوان سرپرست دنبال می‌کنم تا شرایط مناسبی برای این فدراسیون ایجاد شود.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: هر دو گزینه سرمربیگری تیم ملی به ایران آمده‌اند و از هر دوی آنها برنامه می‌گیریم. کولاکوویچ فردا در ایران حضور دارد و چهارشنبه نیز برای تماشای بازی‌های لیگ به سالن می‌رود، ما روز یکشنبه در جلسه‌ هیئت‌رئیسه فدراسیون برنامه این دو مربی را ارائه می‌کنیم تا یکی از آنها به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص نامه باشگاه تراکتورسازی به وزارت ورزش درباره داوری‌ها در لیگ برتر فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال این موضوع را دنبال می‌کند و اگر لازم باشد وزارت ورزش ورود خواهد کرد اما طبیعتا متولی این مسائل فدراسیون فوتبال است و این ارگان تدبیر لازم را انجام می‌دهد هرجا هم که نیاز باشد کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *