صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برنامه هیوندای برای تصاحب بازار فرانسه

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۷۲۰۴۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
هیوندای قصد دارد تا به وسیله برنامه های جدید و حساب شده تولیدی بازار فرانسه را تصاحب کند. هیوندای از تکیه زیادش بر مدل توسان که یک شاسی بلند است و بر اساس آمار فروشش متوجه شد که دارای رقبای زیادی نیز هست، ترس زیادی دارد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، رئیس کل هیوندای موتور در کشور فرانسه، فرنچ کیوگ گفت: "امسال بهترین سال برای هیوندای بوده است." 

این کمپانی به آمار فروش امسال خود در فرانسه افتخار می کند. بر اساس آمار های رسمی جهانی امسال 4.8 میلیون دستگاه خودرو از این کمپانی در کشور فرانسه به فروش رسیده است.

آمار فروش امسال این کمپانی افزایشی 17 درصدی داشته است یعنی 28000 دستگاه فروش بیشتر نسبت به سال قبل که از هدف پیش بینی شده آن ها نیز کمی بیشتر بوده است.


توسان بزرگ ترین موفقیت این کمپانی

ورود توسان به بازار موجب پیشرفت 50 درصدی فروش هیوندای در این کلاس از خودروهایش شد. همچنین در فرانسه 46 درصد کل فروش این کمپانی مربوط به همین مدل است. توسعه شبکه تجاری هیوندای نیز در افزایش آمار فروش آن بی تاثیر نبود: 17 نمایندگی فروش در سال 2016 افتتاح شدند که در مجموع 80 درصد کل این کشور را پوشش می دهند اما هدف هیوندای رسیدن به یک پوشش 90 درصدی است. 


2017 سال امید بخش

برای کیوگ، سال 2016 نقطه عطفی بود برای شروع خوب سال جدید. از طریق همین شبکه فروش، شرکت توانست 50 درصد آمار فروشش را در فرانسه افزایش دهد و رکوردی جدید در بازار برای خود ثبت کند. پیش بینی می شود که با ورود i30 جدید این آمار از طریق همین کانال استراتژیک پیشرفتی مجدد داشته باشد.

بر اساس گفته های مدیر هیوندای در فرانسه، مدل قدیمی i30 دارای عملکردی ضعیف بود اما مدل جدید این خودرو دارای عملکردی بسیار خوب است. ایشان پیش بینی می کنند که این مدل جدید موجب افزایش 30 درصدی فروش آن شود.


فرمانروایی احتمالی هیوندای در سال 2018

از این نظر، ورود هیوندای Ioniqu، که به معنای واقعی کلمه "جذاب" است، می تواند نقطه عطفی در فروش هیوندای باشد. آقای کیوگ گفت: انتظار داریم که 20 درصد از فروش کل کمپانی ما در سال 2018 توسط خودرو های الکتریکی باشد. اما قرار نیست که تعداد زیادی از این مدل تولید شود.

فرانسه یکی از معدود بازار های جهان است که در آن میزان فروش هیوندای برتری فاحشی نسبت به کیا که آمار فروشش نسبت به سال قبل 40 درصد کاهش یافته است، دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *