زنان در تحریم کالاهای خارجی خط شکن هستند
وی افزود: باید به مد و لباس ایرانی و اسلامی توجه ویژه ای را معطوف کرد و ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی از دستاوردهای این جشنواره است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی گفت: این جشنواره با نگاه حمایت از تولیدات داخلی و بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی، برپا شده است. در واقع ما معتقدیم در حال حاضر این قابلیت را داریم که با توانایی های موجود در داخل، نیازهای مد و پوشاک بانوان کشور را با نگاه اسلامی و ایرانی تامین کنیم.
عبداللهی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است که باید به آن توجه ویژه داشت افزود: در واقع توجه به موضوع مد و لباس ایرانی اسلامی، تکمیل کننده فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ما است.
وی با تاکید بر داخلی بودن تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تسنیم ارائه کننده دستاوردهای بانوان محلات با محوریت زنان سرپرست خانوار است و تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه محصولات تولید داخل است.
گفت: بانوان در اقتصاد خانواده، نقش کلیدی دارند و برگزاری این جشنواره در راستای توانمندسازی زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از نظر کیفی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند افزود: ما معتقدیم تولیدات ارائه شده در این جشنواره و نمایشگاه های مشابه می بایست از نظر کیفیت و قیمت، قابل رقابت با نمونه های خارجی باشد.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از اقتصاد داخلی و توانمندسازی زنان گفت: ما اطمینان داریم که محصولات تولید داخل کشور از نظر کیفی، در سطح بسیار مناسبی قرار دارد چراکه تجربه صنعت پوشاک و پارچه کشورمان، به مراتب از کشورهای دیگر بیشتر است.
عبداللهی همچنین در با اشاره به اهمیت و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: زنان می توانند در تحریم کالاهای خارجی و استفاده از محصولات داخلی، «خط شکن» باشند.
به گفته وی، شهرداری صرفا یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است و ورود به عرصه حمایت از تولیدات داخلی و توانمندسازی زنان با محوریت زنان سرپرست خانوار و همچین موضوع عفاف و حجاب، از این منظر انجام می شود.
انتهای پیام/