خودرو H30 کراس را بیشتر بشناسید+ قیمت
ایران خودرویی ها در حالی محصول چینی خود به نام دانگ فنگ اچ سی کراس را به زودی روانه بازار می کنند که برای آن قیمتی معادل 43 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ، دانگ فنگ از چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. یکی از این محصولات اچی سی کراس است .
این کراس اوور کوچک با با موتور 1.6 لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی 206 تیپ 5 با آن آشنا بوده اند. البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و 142 نیوتن مترگشتاور. دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو که بر روی 206 اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربکس ساز معروف آیسین ژاپن گیربکس خودرو را تهیه نماید.
سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن است و پس از نگاهی به زیر خودرو مشخص می شود دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای 1991 و 1998 تولید می شد.
فضای داخلی خودرو ساده طراحی شده اما نسبت به قیمت و رقبای خود به نوعی مدرن هم محسوب می شود. طول 4.3 متر است و اندکی از 206 صندوقدار بزرکتر است اما فاصله بین دو محور آن حدود 20 سانت بیشتر از 206 است. در واقع نکته قوت خودرو در فضای داخلی است.
هر چند این قضیه به تنهایی نمی تواند تضمین کننده راحتی سرنشینان باشد چرا که باید ارگونومی صندلی های و وضعیت طراحی نحوه نشستن سرنشین را نیز بررسی کرد.
فضای صندوق این خودرو 417 لیتر است که در قیاس با 206 صندوق دار 33 لیتر فضای کمتری دارد اما اچی 30 با خواباندن صندلی های عقب می تواند 1137 لیتردر اختیار قرار دهد.
شتاب صد کیلومتر خودرو توسط یک نشریه روسی یا گیربکس اتوماتیک 13.3 ثانیه بدست آمده که عملکرد بدی به نظر نمی آید.
دو ایربگ جلو، سیستم ترمز ای بی اس به همراه ای بی دی، ایربگ های جانبی، تهویه مطبوع خودکار، سیستم نویگیشن با دوربین عقب و صندلی های چرم از امکانات این خودرو هستند ولی مشخص نیست ایران خودرو با چه سطح امکاناتی این خودرو را وارد ایران خواهد کرد.
ایران خودرویی ها در حالی محصول چینی خود به نام دانگ فنگ اچ سی کراس را به زودی روانه بازار می کنند که برای آن قیمتی معادل 43 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.ایران خودرویی ها در حالی محصول چینی خود به نام دانگ فنگ اچ سی کراس را به زودی روانه بازار می کنند که برای آن قیمتی معادل 43 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این خودرو که دنده اتومات بوده و ظاهرا مدل دنده معمولی (در ایران) ندارد، تا پیش از پایان سال جاری پیش فروش خواهد شد. با توجه به قیمتی که ایران خودرو برای دانگ فنگ اج سی کراس در نظر گرفته، این محصول به رقیبی برای رنو ساندروی پارس خودرو تبدیل خواهد شد. نکته عجیب البته اینجاست که با توجه به قیمت دانگ فنگ، این خودرو برای دنا (محصول لوکس ایران خودرو) نیز به رقیبی شاید سرسخت تبدیل خواهد شد و مشخص نیست آبی های جاده مخصوص چرا آن را طوری قیمتگذاری کرده اند که برای محصول خودشان نیز موی دماغ شود.
انتهای پیام/
این کراس اوور کوچک با با موتور 1.6 لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی 206 تیپ 5 با آن آشنا بوده اند. البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و 142 نیوتن مترگشتاور. دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو که بر روی 206 اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربکس ساز معروف آیسین ژاپن گیربکس خودرو را تهیه نماید.
سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن است و پس از نگاهی به زیر خودرو مشخص می شود دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای 1991 و 1998 تولید می شد.
فضای داخلی خودرو ساده طراحی شده اما نسبت به قیمت و رقبای خود به نوعی مدرن هم محسوب می شود. طول 4.3 متر است و اندکی از 206 صندوقدار بزرکتر است اما فاصله بین دو محور آن حدود 20 سانت بیشتر از 206 است. در واقع نکته قوت خودرو در فضای داخلی است.
هر چند این قضیه به تنهایی نمی تواند تضمین کننده راحتی سرنشینان باشد چرا که باید ارگونومی صندلی های و وضعیت طراحی نحوه نشستن سرنشین را نیز بررسی کرد.
شتاب صد کیلومتر خودرو توسط یک نشریه روسی یا گیربکس اتوماتیک 13.3 ثانیه بدست آمده که عملکرد بدی به نظر نمی آید.
دو ایربگ جلو، سیستم ترمز ای بی اس به همراه ای بی دی، ایربگ های جانبی، تهویه مطبوع خودکار، سیستم نویگیشن با دوربین عقب و صندلی های چرم از امکانات این خودرو هستند ولی مشخص نیست ایران خودرو با چه سطح امکاناتی این خودرو را وارد ایران خواهد کرد.
ایران خودرویی ها در حالی محصول چینی خود به نام دانگ فنگ اچ سی کراس را به زودی روانه بازار می کنند که برای آن قیمتی معادل 43 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.ایران خودرویی ها در حالی محصول چینی خود به نام دانگ فنگ اچ سی کراس را به زودی روانه بازار می کنند که برای آن قیمتی معادل 43 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این خودرو که دنده اتومات بوده و ظاهرا مدل دنده معمولی (در ایران) ندارد، تا پیش از پایان سال جاری پیش فروش خواهد شد. با توجه به قیمتی که ایران خودرو برای دانگ فنگ اج سی کراس در نظر گرفته، این محصول به رقیبی برای رنو ساندروی پارس خودرو تبدیل خواهد شد. نکته عجیب البته اینجاست که با توجه به قیمت دانگ فنگ، این خودرو برای دنا (محصول لوکس ایران خودرو) نیز به رقیبی شاید سرسخت تبدیل خواهد شد و مشخص نیست آبی های جاده مخصوص چرا آن را طوری قیمتگذاری کرده اند که برای محصول خودشان نیز موی دماغ شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *