رسیدگی به شکایات در سامانه جامع امور گمرکی الکترونیکی شد
فرآیند رسیدگی به شکایات و اعتراضات ذینفعان در سامانه جامع امور گمرکی با طراحی سامانه پیشخوان
به منظور کنترل و رصد کلیه فرآیندهای الکترونیکی تشریفات گمرکی کلیه صاحبان کالا (نمایندگان قانونی آنها) سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک گمرک طراحی و راهاندازی گردیده که صاحبان کالا میتوانند در هر مرحله از عملیات گمرکی، از طریق آدرس اینترنتی http:// club.irica.co نسبت به ثبت اعتراضات و شکایات خود در ارتباط با نحوه ارائه خدمات اقدام تا مورد رسیدگی لازم قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *