صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توسعه فروش اینترنتی خودرو در ایران خودرو در اولویت قرار دارد

۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۱
کد خبر: ۲۵۹۸۹۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
با افزایش تولید و عرضه خودرو، شاهد روند نزولی اختلاف قیمت بین بازار وکارخانه باشیم و این رویه در هفته های آتی استمرار خواهد یافت.
به گزارش گروه اقتصاد ، مدیر عامل شرکت ایران خودرو با ارسال نامه ای به معظمی معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اطمینان خاطر داد با افزایش تولید و عرضه خودرو، شاهد روند نزولی اختلاف قیمت بین بازار وکارخانه باشیم و این رویه در هفته های آتی استمرار خواهد یافت.

هاشم یکه زارع  با بیان اینکه اختلاف قیمت موجود در حدود هزینه های محضری نقل و انتقال است، درنامه خود یادآوری کرده است فروش شرکت ایران خودرو در ماه های گذشته مطابق  بخشنامه های صادره این شرکت از طریق سایت  فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو اجرایی شده و تاکنون بیش از 30 هزار دستگاه خودرو در ماه های شهریور و آبان از طریق همین بخشنامه ها، به روش اینترنتی توسط مشتریان این شرکت خریداری شده است.

همچنين تسهیل در دسترسی مشتریان به خرید خودرو و نظارت دقیق بر عرضه خودرو در نمایندگی ها از فعالیت های دیگر ایران خودرو بوده است.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حدود دو هفته پيش در نامه اي به  مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو و سایپا خواسته بود در جهت حذف اختلاف میان قیمت رسمی فروش خودروهای این دو شرکت با قیمت بازار تلاش نمایند. 

منصور معظمی در این نامه همچنين تقویت عرضه اینترنتی خودروها  و فروش خودرو به مصرف کنندگان اصلی از طریق شبکه نمایندگی های مجاز را خواستار شده بود تا بدين طريق با حذف بازار دلالی، محصولات با قیمت های مصوب در اختیار هموطنان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *