صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کنترل هوشمند خطوط بی آر تی برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت ها

۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۳۵۶۸
مدبر عامل شركت واحد اتوبوسرانی با تاكید بر اینكه كنترل ورود موتور سیكلت ها تنها از ورودی های اصلی خطوط بی آر تی كافی نیست، خودروها، موتور سیكلت ها و عابران پیاده را از عوامل اصلی تصادفات در خطوط بی آر تی خواند.

به گزارش گروه جامعه ، پیمان سنندجی گفت: سبقت گرفتن موتورها از اتوبوس ها در خطوط بی آر تی و همچنین عدم دید موتورسیكلت ها به هنگام پیاده و سوار شدن مسافران باعث مشكلات جدی از جمله تصادفات در خطوط بی .آر.تی می شود.

مدبر عامل شركت واحد اتوبوسرانی با تاكید بر اینكه اقدامات پلیس برای جلوگیری از ورود موتورها به خطوط بی آر تی لازم اما كافی نیست گفت: راه های فرعی ورود موتورها به خطوط بی آر تی بسیار زیاد است و كنترل پلیس در ورودی های اصلی كافی نیست، بنابراین باید همان طور كه دوربین های هوشمند برای كنترل ورود خودروهای شخصی در خطوط نصب شده از این ابزار برای جلوكیری ازورود موتورها نیز بهره بگیریم .

وی با تاكید بر اینكه ترمز گرفتن ناگهانی اتوبوس باعث تصادف می شود گفت: مسلما اتوبوس دو كابینی كه معمولا تعدادی زیادی مسافر را درون خود دارد به دلیل خودروی شخصی در خط زمینگیر می شود. سنندجی افزود: همچنبن وقتی اتوبوس به دلیل دویدن یك عابر در وسط خط به یكباره ترمز می كند مسافت زیادی زیادی طی شده و احتمال تصادف بالا می ورد. سنندجی همچنین اظهارکرد: می توان با اجرا و اعمال قوانین یكپارچه وسختگیرانه این معضل را حل كرد تا آسیب های جانی و مالی این معضل به حداقل برسد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *