90 درصد خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی انجام میشود
طالبی زاده با بیان اینکه 90 درصد خدمات ثبتی امروزه به صورت الکترونیک انجام میشود ،گفت: افزایش امنیت در جابجایی اطلاعات و جلوگیری از جعل مکاتبات مهمترین مزیت مکاتبات الکترونیک بین ادارات مختلف است.
وی در نشست با معاونین و مسئولین فناوری و اطلاعات دادگستری، شهرداری و ادارات مسکن و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن و منابع طبیعی استان کرمان بر ارتباطات و مکاتبات به صورت الکترونیک تاکید کرد و افزود: با برقراری ارتباط الکترونیکی و انجام مکاتبات با اداراتی همچون ثبت اسناد و املاک، دادگستری، شهرداری، مسکن و شهرسازی که مکاتبات آنها زیاد است علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ارباب رجوع، کاهش ارتباط مستقیم ارباب رجوع با کارمند را در پی خواهد داشت.
طالبی زاده گفت: در راستای اجرای دولت الکترونیک با استفاده از بستر شبکه دولت و ارتباط آن شبکه با سیستم اتوماسیون ادارات، اداره ثبت اسناد و املاک کرمان به دنبال انجام مکاتبات اداری خود با سایر اداراتی است که بیشترین مکاتبات را با این اداره کل به صورت الکترونیک انجام میدهند.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان اضافه کرد: گام بعدی در راستای اجرای دولت الکترونیک در اداره ثبت اسناد و املاک، ارسال اوراق و مستندات پروندههای ثبتی از طریق سامانه با سطح دسترسی مشخص است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *