صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هشدار پلیس راهور به زائران کربلا/ خستگی و خواب آلودگی مهمترین علت تصادفات زائران

۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۴۴۱۳۳
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در روزهای گذشته مهمترین علت تصادفات خودروهای حامل زائران اربعین خستگی و خواب آلودگی بود.
به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا گفت: روز جمعه در دو محور صالح آباد به مهران و دهلران به مهران شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه نسبت به روز مشابه قبل از اربعین در سال گذشته بودیم. همچنین بررسی ها نشان می دهد در محور صالح آباد به مهران، ١٦ از ترددهای وسیله نقلیه مربوط به اتوبوس ها بوده و در محور دهلران به مهران حدود ٢٢ درصد اتوبوس بوده است.
 
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا در ادامه توضیح داد: با توجه به افزایش نرخ تردد زائرین محترم ایام اربعین به سمت استان های مرزی، لازم است تمامی متولیان اعزام زائرین،شركت های مسافربری، رانندگان محترم، كمك راننده های محترم، بدون عجله و با برنامه ریزی مناسب، با رعایت نكات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات كافی و دقت لازم نسبت به جا به جایی زائرین ایام اربعین سوگواری، مهیای سفر شوند.
 
سرهنگ رحمانی، درباره مهم ترین علت تصادف زائرین بعد از شروع طرح اربعین گفت:مهم ترین علل تصادفات این چند روز توجه نداشتن به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است. همینطور رعایت نكردن حق تقدم ها در خوادث جاده ای این چند روز به شدت تاثیر گذار بوده است. همه این ها نشان از عجله و نبود برنامه ریزی دارد كه از راننده های محترم انتظار می رود نكات ایمنی را بیشتر مد نظر قرار دهند تا مسافران این ایام سلامت به مقصد برسند.
 
طرح اربعین با افزایش توان نظارتی و كنترلی پلیس به طور مشخص در محورهای ٦ استان ایلام، خوزستان، كرمانشاه، لرستان، مركزی و همدان از تاریخ ٢٠ آبان اجرا و تمهیدات لازم برای این ایام در نظر گرفته شده است. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *