صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

امنیت کامل برای برگزاری مراسم اربعین در کربلا وجود دارد/ زائرین نگران نباشند

۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۶۵۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امنیت کامل در استان‌های کربلا و نجف برای برگزاری مراسم اربعین وجود دارد.

کمال دهقانی فیروزآبادی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی در خصوص وضعیت امنیتی استان‌های نجف و کربلا برای برگزاری پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: عراق پس از تجاوز آمریکا به این کشور در یک دوره طولانی مدت با ناامنی‌های متعددی روبرو بود اما پس از خروج نیروهای نظامی از این کشور روز به روز وضعیت امنیت در این کشور بهتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای امنیتی عراق به طور کامل توانسته‌اند در راستای حفظ امنیت این کشور و مبارزه با داعش وارد عمل شوند و امنیت کامل را در این کشور برقرار کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه شرایط در عراق و به خصوص در نجف و کربلا برای برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین فراهم است تاکیدکرد: این امنیت بدون شک با هوشیاری و رعایت قوانین کشور عراق ادامه پیدا خواهد کرد از این رو انتظار است که زائرین گرامی با رعایت قانون عراق و داشتن روادید به این کشور سفر کنند تا از وقوع مشکلات در مراسم اربعین جلوگیری شود.

دهقانی فیروز‌آبادی خاطرنشان کرد: بدون شک داشتن مجوزهای قانونی برای حضور در مراسم اربعین از سوی زائرین به دلایل امنیتی حائز اهمیت است و زائرین کربلا باید به این نکات توجه کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی محیط استان‌های کربلا و نجف برای برگزاری مراسم اربعین در امنیت کامل قرار دارد و هیچ‌گونه نگرانی برای مردم در این راستا نباید وجود داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان اظهارکرد: ولی بدون شک دستگاه‌های امنیتی عراق باید با هوشیاری کامل در جهت ایجاد امنیت کامل در مراسم اربعین اقدامات لازم درنظر بگیرند اما این نکته نیز حائز اهمیت است که شرایط فعلی عراق از نظر امنیتی بسیار مطلوب است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *