مشارکت رسانه ها در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت چشمگیر بود
امسال شاهد حضوری جدی و فعال نمایندگان رسانه در امر اطلاع رسانی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بودیم.
به گزارش گروه فرهنگی ، سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی آزمون سراسری قرآن و عترت ضمن ابراز خرسندی از حضور جدی فعال رسانه در امر اطلاع رسانی گفت: یقینا استقبال بیش از ١٤٥ هزار نفری داوطلب برای حضور در آزمون امسال، گواه این است که اصحاب رسانه در پوشش این رویداد ملی قرآنی موفق عمل کردند.
جعفری اظهار کرد: پخش برنامه شمیم فهم قرآن از شبکه قرآن سیما، ٢٠ نوبت تیزر پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از سوی اداره کل پخش بازرگانی سازمان صدا و سیما از شبکه های ١،٢، ٣ و٥ ؛ پخش تیز آزمون از شبکه های استانی سراسر کشور در چندین نوبت از شهریورماه تا مهرماه و همچنین گفتگوهای زنده از شبکه های رادیویی تهران، ایران، فرهنگ، قرآن و معارف از فعالیت های کمیته روابط عمومی در آزمون امسال بود.
مدیر کمیته روابط عمومی آزمون سراسری قرآن و عترت اظهار داشت که اطلاع رسانی از طریق دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص ثبت نام کارکنان دستگاه های اجرایی برای تمام نهادها و سازمان های و دوایر دولتی در تهران و استان ها از دیگر برنامه های این کمیته بود.
وی گفت: در حوزه ستاد خبری نیز با تولید ١٥٠ خبر از روند فعالیت های صورت گرفته در ستاد خبری آزمون و هماهنگی با رسانه ها جهت انعکاس هر چه بهتر فعالیت ها و اخبار ستاد اجرایی گام مهمی در آزمون امسال نسبت به آزمون های سال های قبل برداشته ایم.
جعفری در پایان با تشکر از هماهنگی و همدلی اعضای کمیته های مختلف آزمون امسال،پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را فتح بابی در روند اطلاع رسانی در فعالیت های آزمون های سراسری قرآن و عترت دانست.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *