سلامت اخلاقی و اخلاق حرفهای مهمترین رکن خدمت در مجموعه شوراهای حل اختلاف است
حداد گفت: سلامت اداری، اخلاقی و اجتماعی کارکنان شوراهای حل اختلاف از شاخصههای مهم سلامت این مجموعه قضایی است.
وی خدمات اعضای شورای حل اختلاف استان یزد را بسیار خوب و در خور تحسین ارزیابی کرد و و بیان کرد: باید همچون گذشته، کارکنان شورای حل اختلاف با التزام به قانون و رعایت اخلاق حسنه و حرفه ای پیشتاز خدمت بی منت به مردم باشند.
دادستان عمومی و انقلاب خاتم در این جلسه ضمن اعلام آمادگی دادسرای این شهرستان با شعب صلحی شورای حل اختلاف ، اظهار کرد: در ارجاع شکایات و پرونده هایی که شرایط برای ایجاد صلح و سازش در آنها فراهم است را مقام ارجاع دادسرا و دیگر مقامات تحقیق (بازپرس و دادیار) در اجرای مواد 8 و 11 قانون شورای حل اختلاف به شورای حل اختلاف صلحی ارجاع و ارسال کنند.
ابوالفضل توکلی افزود: هدف شورای حل اختلاف فصل خصومت و اختلاف با صلح و سازش است و همه باید در تحقق این هدف مقدس همراه و همدل باشیم.
در حاشیه این همایش ضمن بازرسی از پرونده های شوراهای حل اختلاف این شهرستان و تعیین نقاط ضعف و قوت مکشوفه در پرونده ها برطرف نمودن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اعضاء و کارکنان شورا تأکید شد.
در پایان جلسه به سوالات مطروحه از سوی حاضران در جلسه پاسخ های لازم داده شد و از زحمات و خدمات حلیمه نوری دبیر شورای حل اختلاف شهرستان خاتم با اهدا لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *