صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش میزان رضایت مندی از کلانتری ها

۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۵۶
کد خبر: ۲۴۰۴۸۹
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت :کلانتری ها و پاسگاه ها با انجام دقیق وظیفه در ارتقا رضایت مندی مردم و احساس امنیت نقش کلیدی دارند و بر مبنای ارزیابی ها میزان رضایت مندی مردم از عملکرد کلانتری ها افزایش یافته است.
سردار مهدی معصوم بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها وظیفه اصلی خدمت در خدمت مقدم ماموریت را عهده دار هستند و مهم ترین و گسترده ترین بخس ناجا که به طور مستقیم و شبانه  روزی در راستای  تامین و توسعه نظم و امنیت محسوب می شوند.

وی افزود: جنس کار کلانتری ها و پاسگاه ها به گونه ای است که سر و کارشان با آحاد جامعه است و لذا تقویت کلانتری ها در مجموع به نفع همگان لست .

جانشین پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: اقدامات خوبی از جمله افزایش سطح توانمندی کارکنان در حوزه دانشی، تخصصی و مهارتی تعریف و در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: کلانتری ها  و پاسگاه ها با انجام دقیق وظیفه در ارتقا رضایت مندی مردم و احساس امنیت نقش کلیدی دارند و بر مبنای ارزیابی ها میزان رضایت مندی مردم از عملکرد کلانتری ها افزایش یافته است .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *