افزایش ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار
به منظور ارائه خدمت رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان، ساعات کار تعدادی از میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش یافت.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در قسمتی دیگر لزوم توسعه خدمات رسانی متناسب و عادلانه را از دیگر برنامه های سازمان دانست و افزود: در راستای تحقق برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران تعداد میادین میوه وتره بار از 15 به 18 میدان افزایش پیدا کرده است که 2 مورد از میادین جدید در نقاط محروم و ضعیف شهر تهران در نظر گرفته شده است.
رحیمی همچنین از
توسعه مراکز خدمات رسانی و افزایش بازارهای میوه وتره بار در سال جاری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی 120 پروژه عمرانی و خدماتی از جمله احداث بازارهای جدید، خوابگاه، بهسازی
و نوسازی و ساخت بازار های فروشگاهی با حداقل هزینه و با رعایت صرفه و صلاح سازمان
در دستور کار سازمان قرار دارد که تعدادی از آنها نیز به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *