افزایش دو برابری پل ها و تقاطع های غیر همسطح در این دوره از مدیریت شهری
جاوید با تاكید بر ترمیم آسفالت بزرگراه ها در اوایل این دوره از مدیریت شهری گفت: از سال ٨٤ تا ٨٨ و اوایل این دوره از مدیریت شهری وظیفه نگهداشت بزرگراه ها و آزاد راه ها بر عهده معاونت فنی و عمرانی بود و مناطق، وضعیت نگهداشت معابر محلات شهر تهران را مورد بررسی قرار می دادند.
وی با تاكید بر اینكه
در اوائل این دوره از مدیریت شهری وضعیت آسفالت بهبود یافته و مورد رضایت شهروندان
قرار گرفته است، گفت: در سال ٨٩ به دلیل تمركز زدایی از فعالیت های شهری نگهداشت آسفالت
بزرگراه ها به مناطق واگذار شد و اکنون بعد از ٧ سال و با بررسی های كارشناسانه این مسئولیت مجددا به معاونت فنی وعمرانی واگذار
شده است.
معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاكید برهمكاری خوب شورای شهر در تصویب بودجه این مهم گفت: در بودجه سال ٩٥ موضوع نگهداشت شهر در ردیف بودجه سازمان مهندسی شهر عمران لحاظ شد.
جاوید افزود: باتوجه به بررسی ها صورت گرفته مبلغ ٢٥٠ میلیارد تومان برای ترمیم آسفالت بزرگراهها كه شامل لكه گیری تخصصی، زیر سازی معابر و ترمیم روكش آسفالت است ،بر آورد وارزیابی شد.
وی با اشاره به اینكه ١٨ پیمانكار بخش خصوصی برای این پروژه انتخاب شده اند، گفت:١٥٠ میلیارد تومان برای سال اول به شورای شهر پیشنهاد شد كه شورای اسلامی شهر تهران با ١٠٠ میلیارد تومان آن موافقت كرد كه مقرر شد تا در سال ٩٥ بخشی از این بودجه صرف شود.
انتهای پیام/