صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکل روادید امشب حل می‌شود/ قدرت کاراته ایران را در جام جهانی اتریش خواهید دید

۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۳۴۴۸۱
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: کار روادید تیم کاراته با یک مشکل کوچک مواجه شده که به امید خدا امشب حل خواهد شد.
سید حسن طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد مشکل روادید تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسئله روادید بچه ها حل شده بود اما متاسفانه یک مشکل کوچکی بوجود آمد که برای نهایی شدن کار باید تا آخر امشب صبر کنیم.

وی افزود: به کمک امور خارجه پیگیر روادید بچه ها از طریق سفارت هستیم و مطمئن باشید امشب کار ویزا را نهایی خواهیم کرد تا تیم بدون مشکل عازم اتریش شود.

وی با اشاره به اینکه قدرت کاراته ایران در میدان جهانی اتریش مشخص می‌شود، افزود: تیم پخته و پرقدرتی داریم که به امید خدا می‌تواند مدال طلای کومیته تیمی را تکرار کند. البته در بخش انفرادی هم به تمام بچه‌ها امیدوار هستیم.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص حضور «علی دایی» در تمرین تیم ملی گفت: آقای دایی از دوستان نزدیک «شهرام هروی» سرمربی تیم ملی است و به همین خاطر در آخرین تمرین ملی‌پوشان  حضور پیدا کرد که بنده به نمایندگی از جامعه کاراته از این ورزشکار بزرگ کشورمان تشکر می کنم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که لغو تورنمنت‌های تداکاتی چه تاثیری در روند آماده سازی تیم ملی دشته است، گفت: پیش از این اشاره کردم که تیم بسیار باتجربه‌ای داریم و بچه‌های ما سرد و گرم کاراته را چشیده‌اند. البته اگر در این تورنمنت‌ها شرکت می‌کردیم شرایط بهتر می‌شد اما الان هم چیزی را از دست ندادیم و لغو بازی‌های تدارکاتی تاثیری روی ملی پوشان نخواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *