صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

صدور روادید اربعین از فردا توسط نمایندگی کنسولگری عراق در تبریز

۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۰۶۵
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار نمایندگان کنسولگری عراق در تبریز گفت: روادید اربعین حسینی از فردا در تبریز صادر می شود.
به گزارش گروه جامعه به نقل از روابط عمومی دفتر حج و زیارت استان؛ امیر روحی ملکی شامگاه سه شنبه در دیدار ستاد اربعین حسینی آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز افزود: تا کنون ۱۲ هزار نفر از این استان برای سفر به کربلا در اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ثبت نام از زائران اربعین حسینی(ع) از ۱۶ شهریور ماه آغاز و با توجه به تجربه سال های گذشته آمار ثبت نام کنندگان در روزهای پایانی افزایش خواهد یافت.

روحی با بیان اینکه در سالجاری امکان تشرف به اربعین فقط از طریق دریافت روادید از سامانه سماح امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی samah.haj.ir و یا با مراجعه به دفاتر کارگزاری نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.

وی اظهارکرد: پوشش بیمه ای برای تمامی ثبت نام کنندگان در سامانه سماح اجباری است و تمامی زائرینی که در سامانه سماح ثبت نام می کنند تحت پوشش خدمات درمانی هلال احمر در داخل و خارج از کشور خواهند بود.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تمام هزینه ثبت نام سفر به کربلا به صورت اینترنتی دریافت می شود، از مشتاقان زیارت کربلای حسینی خواست در دفاتر غیررسمی ثبت نام نکرده و هیچگونه وجه نقدی پرداخت نکنند.

وی مدت زمان اقامت در عراق را برای زائران اربعین ۲۰ روز اعلام کرد و از کسانی که مایل به شرکت در پیاده روی اربعین حسینی هستند خواست که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *