فروشگاههای مجازی فراگیر می شوند
فروشگاه های زنجیره ای و مجازی واقعیت بازار است و باید آنرا قبول و آنها را وارد ساختار کرد.
معمولا افراد به خرید می روند چون به کالاها و خدمات نیاز دارند. البته بعضی ها هم شاید به خرید می روند چون از خود خرید کردن لذت می برند. اما بعضی دیگر فکر می کنند زمان برایشان بیش از این ها ارزش دارد که هر روز به خرید بروند و بهتر است ماهی دو بار یا حد اکثر هفته ای یک بار به فروشگاهی بزرگ بروند و برای ایام آینده خرید کنند و اینگونه برایشان به صرفه تر است و شاید توجه نکنیم در این فروشگاه های بزرگ و شلوغ و دارای ویترین های وسوسه کننده ممکن است کالاهایی ببینیم که ذایقه مان را تحریک کند. اساسا هنگام گرسنگی به خرید مواد غذایی رفتن موجب خرید بیش از حد می شود. شاید فروشگاه های بزرگ همین گونه مشتریان خود را گرسنه می کنند و بیشتر کالا می فروشند. حواسمان باشد برای اینگونه خرید کردن معمولا به خودرو شخصی هم نیاز داریم.
اما بطورمعمول فروشگاههای زنجیره ای برای عرضه مایحتاج روزانه خانوار از طریق خرده فروشی خواروبار و سایر مایحتاج زندگی تاسیس می شوند، با هدف اصلی احترام به حقوق مشتریان و خوشنودی آنان، نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را سرلوحه کار خود قرار می دهند. این فروشگاه ها شرکت با کارکنان توانمند و با تلفیقی زیبا از علم و تجربه به علت صرفه جویی های حاصل از کار تخصصی و افزایش مقیاس اقتصادی تولید و عرضه می توانند کالای ارزان تر با کیفیت و مورد علاقه مشتری عرضه کنند.
معاون بازرگانی وزیر صنعت،معدن و تجارت با اشاره به اهمیت فروشگاه های زنجیره ای اظهار کرد: فروشگاه های زنجیره ای و مجازی واقعیت بازار ما است و باید آنرا قبول و آنها را وارد ساختار کنیم.
صادقی تصریح کرد:این فروشگاه ها دارای اتحادیه و تشکیلات هستند و اتاق اصناف ایران نیز از آن اطلاع دارد اگر بخواهیم در تهران و شهرستان ها جلوی اینگونه فعالیت ها را بگیریم آنها مانند شرکت های هرمی و گلد کوئیستی زیر زمینی عمل خواهند کرد و در آن صورت هیچ نظارتی بر روی آنها نخواهیم داشت.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *