کاهش ارتباط کارمندان و ارباب رجوع یکی از مهمترین راهکارهای حفظ سلامت اداری است
طالبیزاده بر لزوم کاهش مراجعات مردم به ادارات ثبت اسناد با ارائه خدمات بصورت الکترونیکی تاکید و از مهمترین راهکارهای حفظ سلامت اداری در ادارات را کاهش ارتباط کارمندان با ارباب رجوع دانست.
وی گفت: مواجهه و مراجعه حضوری مراجعین به کارکنان ادارات میتواند زمینه فساد و سوء استفاده را فراهم آورد و خدمات ثبتی در چند سال اخیر به این سمت رفته که این برخورد و مواجهه را به حداقل برساند و خدمات رسانی به صورت الکترونیکی صورت پذیرد.
این مقام مسئول از سامانههای متعددی که در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت، نصب و راه اندازی گردیده بعنوان اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جهت کاهش میزان مراجعات و در نتیجه از بین رفتن زمینههای فساد اداری نام برد.
طالبی زاده افزود: باید فضای ادارات را به گونه ای مدیریت کرد که کارمندان در فضای همکاری و همدلی مبادرت به انجام وظایف اداری خود کنند و نتیجه چنین فضایی رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده با تداوم حرکت به سمت ثبت نوین شاهد رضایت حداکثری مراجعینی که برای انجام کارهای ثبتی خود به اداره ثبت مراجعه میکنند خواهیم بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *