صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انتقاد سازمان ملل از آمریکا و اروپا به دلیل تشدید بحران در سوریه

۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰:۰۱
کد خبر: ۲۲۷۶۱۹
وبسایت اینترسپت با انتشار گزارشی نشان می‌دهد تحریم های آمریکا و کشور های اروپایی علیه سوریه ارسال هر گونه کمک بشر دوستانه به این کشور را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل ؛ وبسایت اینترسپت گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد تحریم های آمریکا و کشور های اروپایی علیه سوریه هر گونه کمک بشر دوستانه به این کشور را با مشکل مواجه کرده است.

در این گزارش آمده است که این تحریم ها دسترسی مردم این کشور به دارو، تجهیزات پزشکی و دیگر امکانات را با مشکل مواجه کرده است.

در گزارش تحلیلی سازمان ملل تحریم بانکی سوریه انتقال هر گونه پول به سوریه را غیر ممکن کرده است و نیز به گروه تروریستی داعش اجازه سوء استفاده از این فرصت را می دهد.

اینترسپت همچنین از یک ایمیل داخلی در سازمان ملل خبر می دهد که تحریم های آمریکا و کشور های اروپایی را مقصر اصلی کمبود مواد غذایی و آسیب به کمک های بهداشتی و امکانات در سوریه عنوان کرده است.

این ایمیل که متعلق به یکی از مقامات اصلی سازمان ملل است از اقدام آمریکا مبنی بر بمباران شهرهای این کشور به خصوص منبج در شمال سوریه و کشتار 125 غیر نظامی این شهر به شدت انتقاد کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *