صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آغاز طرح قرآنی « قرآن در خانه 2» در دادگستری استان قم

۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۲۴۱۳۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
معاون فرهنگی دادگستری استان قم از آغاز طرح قرآنی « قرآن در خانه 2» ویژه کارکنان قضایی ، اداری و خانواده های آنان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین مجید یزدی معاون فرهنگی دادگستری استان قم از آغاز طرح قرآنی « قرآن در خانه 2» خبر داد.

وی با اعلام این خبرگفت: به دنبال استقبال همكاران قضایی، اداری و خانواده های آنان از طرح «قرآن در خانه 1»، ثبت نام مرحله دوم طرح با عنوان «قرآن در خانه 2» توسط معاونت فرهنگی دادگستری استان آغاز شده است.

معاون فرهنگی دادگستری استان قم تصریح کرد:  اين دوره مشتمل بر 10 مرحله است كه هر مرحله به بررسی مفاهيم و ترجمه 3 جزء از قرآن كريم مي‌پردازد و از شاخصه‌های این دوره، تغییرات صورت گرفته در خصوص منبع طرح است، یعنی هر قرآن کریم که در دسترس شرکت کنندگان باشد می‌تواند منبع سؤالات طرح قرار گیرد و دیگر نیازی به تهیه مصحف شریف قرآن در خانه نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مجید یزدی افزود: همكاران  پس از گذراندن اين دوره، به تدريج از مراجعه به ترجمه برای فهم قرآن بی نياز ميی شوند و در پايان نيز بر اساس معدل شركت كنندگان در طرح، مطابق دوره قبلی، جوايز ارزنده‌ای به برگزيدگان اهداء می‌شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *