صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

با کمترین امکانات 5 مدال کسب کردیم/ نبود ژاپن به ضرر ما تمام شد

۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۲۱۱۲۳
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم جودوی جوانان گفت: با کمترین امکانات ممکن 5 مدال کسب کردیم و اگر در جدول تیمی اول یا دوم میشدیم، عدالت زیر سوال می‌رفت.

محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ،در مورد عملکرد تیمش در مسابقات آسیایی اظهار داشت: از سال 2009 تاکنون تمام رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا را از نزدیک دیده‌ام و به جرات می‌گویم امسال، یکی از باکیفیت‌ترین رقابت‌ها در آسیا برگزار شد.البته در بخش جوانان تیم ژاپن حضور نداشت که این موضوع به ضرر ما تمام شد!

وی افزود: سال گذشته ژاپن 6 مدال طلا را درو کرد و تیم ایران با کسب یک مدال طلا به مقام دوم تیمی رسید اما امسال ما با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دوبرنز سوم شدیم.

وی با بیان این مطلب که اگر اول یا دوم می‌شدیم عدالت زیر سوال می‌رفت، اظهار داشت: تمام تیم‌ها چندین اردو و تورنمنت تدارکاتی سطح بالا برگزار کرده بودند و ما فقط با تمرین پای به رقابت‌های قهرمانی آسیا گذاشته بودیم و با این امکانات ناچیز موفق به کسب 5 مدال شدیم.

سرمربی تیم جودو جوانان در ادامه گفت: اگر در چند تورنمنت تدارکاتی شرکت می‌کردیم، قطعا هر 8 ورزشکار من موفق به کسب مدال می‌شدند اما باز هم خداروشکر که با کمترین امکانات توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

منصوری ضمن باین این مطلب که متاسفانه نگاه مسئولان جودو مقطعی است، افزود: در زمان سرپرستی رشید خدابخش به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شدم و از همان روز برنامه خود را ارائه داده و خواستار برگزرای چند اردوی تدارکاتی بین المللی شدم اما متاسفانه هیچکدام از این برنامه‌ها اجرا نشد.

پیشکسوت جودو در پاسخ به این سوال که دلیل عدم توجه به تیم‌های پایه در فدراسیون جودو را چه چیزی می‌داند، گفت: مهمترین عامل عدم ثبات مدیریت است. هر سرپرستی که بیاید در دوره کوتاه خود به دنبال کسب نتیجه تیم بزرگسالان است و امیدوارم با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون، یک مدیر که برنامه ویژه‌ای برای تیم‌های پایه داشته باشد، کار را در دست بگیرد.

منصوری ادامه داد: اگر به بچه‌های تیم جوانان توجه شود و در چند تورنمنت معتبر در سطح بزرگسالان اعزام شوند، می‌توانند در بازی‌های آسیایی 2018 مدال آور باشند و حتی در المپیکی‌های 2020 و 2024 روی سکو قرار گیرند.

سرمربی تیم جوانان جودو ضمن تشکر از تلاش‌های ملی پوشان، افزود: جا دارد از استقبال بی‌نظیر فدراسیون از تیم جوانان تشکر کنم، فقط تاکید کنم که "آرش میراسماعیلی" به تنهایی به استقبال ما آمده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *