صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرنوشت جایگاه‌های به بهره برداری نرسیده در برندینگ سوخت چه می‌شود؟

۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۵۲۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
موضوع برندینگ در حالی رنگ و بوی اجرا به خود می‌گیرد که برخی از جایگاه‌های سوخت همچنان در مرحله ساخت و ساز هستند و جای سوال دارد که آیا باید در قالب برندینگ فعالیت کنند یا اشخاص نیز می‌توانند، مدیریت این جایگاه‌ها را بر عهده بگیرند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *