اطلاع رسانی به شاکی های پرونده های کلانتری با پیامک
جانشين پليس پيشگيری ناجا گفت:برای بهره مندی بيشتر از فناوری و اصلاح فرايندها، چرخه رسيدگی به پرونده ها در كلانتری به روش الكترونيكی انجام خواهد شد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای كیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است كه فرایند چرخه رسیدگی در كلانتری ها به روش الكترونیكی و پیامكی به اطلاع شاكی خواهد رسید.
وی با بیان اینکه یكی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندهاست، افزود: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی ، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و افزایش رضایت مندی مردم، با استفاده از سامانه "ثبت شكایت" در كلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش "الكترونیكی" و "پیامكی" فعال می شود.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد : در طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده های مطروحه در مرحله رسیدگی در كلانتری به اطلاع شاكی خواهد رسید.
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت مندی مردم و كاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به كلانتری ها می شود. این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است.
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه یكی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندهاست، افزود: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی ، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و افزایش رضایت مندی مردم، با استفاده از سامانه "ثبت شكایت" در كلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش "الكترونیكی" و "پیامكی" فعال می شود.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد : در طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده های مطروحه در مرحله رسیدگی در كلانتری به اطلاع شاكی خواهد رسید.
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت مندی مردم و كاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به كلانتری ها می شود. این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *