افزايش رقابت، اولويت اصلی رگولاتوری است / MNP حصار اپراتورها بر مشترکین را از بین می برد
معاون وزير ارتباطات گفت: افزايش رقابت در جهت افزايش و تنوع در خدمت، افزايش كيفيت تعديل قيمت ها و توسعه شركت های ميانی با ايجاد نو اوری اصلي ترين هدف رگولاتوری است.
وی با بيان اينكه افزايش رقابت در بخش ict بسيار مهم است، افزود: تمام تلاش ها در اين راستا است تا ميزان رقابت افزايش يابد كه در نهايت اراىه خدمات ارتقا يافته و تعرفه ها كاهش يابد.
رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی با تاكيد بر نظام تعرفه ای در زيرساخت، خدمات پايه و عمده فروشی، گفت: ترابردپذيری به دنبال ايجاد فضای رقابت برای ارائه خدمات است كه اين موضوع به نفع ايجاد كنندگان خدمات و مشتركين است.
وي گفت: ترابرد اين موضوع را دنبال می كند كه شماره به مشترك وصل است و ديگر شماره به اپراتورها وصل نيستند كه اين موضوع ايجاد رقابت، حق انتخاب مشترك و بهبود كيفيت را به همراه خواهد داشت.
عميديان تصريح كرد: MNP مشترك را از فضای محصور شده اپراتورها خارج خواهد كرد و اپراتور مسلط بر بازار می تواند بازار جديدی ايجاد كند كه خدمات جديد و بيشتری را به بازار وارد می كند.
معاون وزير ارتباطات، تاكيد كرد: حوزه ict به رشد مناسبی دست پيدا كرده و در حالي كه رقابت در بين شركتها وجود دارد، در راستاي ارتقا سيستم همكاری های مناسبی صورت گرفته است.
وی در انتها گفت: از ٢٠ تيرماه تا ٣٠ مردادماه، ١٠ هزار ٩٩٤ درخواست ثبت شده كه ٣٠٥٠ درخواست به نتيجه نهايي رسيده و ٣٩٦٤ درخواست با توجه به شش مشكل رد شده اند، از اين شش مورد مي توان به عدم احراز هويت، رعايت نشدن درخواست ترابرد از سيم كارت دائمی به اعتباری و بلعكس و فعال نبودن سيم كارت اشاره كرد.
انتهای پيام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *