صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سیستم ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو تغییر کرد / 3 شرکت برتر معرفی شدند

۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۳۶
کد خبر: ۲۱۰۸۷۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
سایپایدک به همراه دو شرکت خدمات پس از فروش در بالاترین سطح کیفیت خدمات ایستاد
به گزارش گروه اقتصاد ، معاون خدمات پس از فروش سایپایدک از حضور سازمان خدمات پس از فروش سايپا و دو شرکت خدمات پس از فروش دیگر (ايساكو و مزدا يدك) در یک رتبه از سطح کیفیت خدمات پس از فروش در کشور خبر داد.

سید امیر میرمنصف با بیان این مطلب افزود: در روش جدید امتیازدهی ارزیابی ISQI سه شرکت در بین 39 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در یک سطح از کیفیت خدمات قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: افزایش رضایت مشتریان، افزایش سطح کیفیت خدمات و ارائه خدمات نوین به مشتریان از مهمترین عوامل کسب این موفقیت بوده است. همچنین تعریف برنامه‌های بهبود دهنده برای افزایش رتبه نمایندگی ها و ارائه خدمات تخصصی در کسب این رتبه موثر بوده است که برخی از این اقدامات مانند نرم افزار تلفن همراه، راه اندازی مرکز خدمات تخصصی تعمیر گیربکس و سامانه تشخیص اصالت قطعه است که مورد الگوبرداری سایر شرکت ها نیز قرار گرفته است.

معاون خدمات پس از فروش سایپایدک در پاسخ به این پرسش که چرا کسب این رتبه در ارائه خدمات پس از فروش زودتر اطلاع رسانی نشده است، گفت: بر اساس آیین نامه تبلیغات خدمات پس از فروش، تبلیغات و بهره برداری شرکتها پیش از اعلام رسمی نتایج ارزیابی، تخلف محسوب می شود و به استناد این قانون با وجود اطلاع از نتایج ارزیابی، تا زمان اعلام رسمی نتایج این موضوع را اعلام نکردیم که امیدوارم این ویژگی تبعیت از قانون مانند سایر موارد، مورد الگوبرداری سایر شرکت ها نیز قرار گیرد.

میرمنصف گفت: نمایندگی های سایپایدک در سراسر کشور در طول سال همواره مورد ارزیابی مستمر قرار می گیرند و روند رو به بهبود یک فرآیند همیشگی است و به محض بروز هرگونه مغایرت، برنامه اقدام اصلاحی تعریف می شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش رضایت مشتریان، از رشد شاخص های مربوطه در ارزیابی های ISQI خبر داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *