صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شرایط روحی ایران بهتر از ایتالیا است/ توقع از شاگردان لوزانو بالاست

۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۷
کد خبر: ۲۱۰۷۱۰
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
کارشناس والیبال کشورمان گفت: با توجه به این که بازیکنان ایران در لیگ جهانی هم عملکرد خوبی نداشتند توقع داشتیم با صلابت بیشتری در المپیک حاضر شوند.

رضا مومنی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه دیدار با ایتالیا اظهار داشت: صعودمان به مرحله یک چهارم نهایی اتفاق بسیار خوبی برای والیبال ایران بود اما تابه حال بازیکنان در حد توان واقعی خود ظاهر نشده‌اند.

وی افزود: تیم ایران در این مسابقات به تیم‌هایی باخت که سابقه برد آنها را دارد البته ناگفته نماند که دیگر تیم‌ها هم با آمادگی بالا به ریو آمده بودند، به طور مثال آرژانتین با وجود ولاسکو با سیستم و تاکتیک حرفه‌ای در مسابقات حاضر شده است و والیبال اصولی را مقابل حریفان به نمایش می‌گذارد.

کارشناس والیبال کشورمان ادامه داد: با توجه به این که بازیکنان ایران در لیگ جهانی هم عملکرد خوبی نداشتند توقع داشتیم با صلابت بیشتری در المپیک حاضر شوند.

مومنی مقدم افزود: امیدوارم در بازی مقابل ایتالیا به طور کلی والیبال ایران روز خوبی را داشته باشد چون رفتن به جمع چهار تیم برتر مسابقات برای همه حتی والیبال آسیا افتخار است بازیکنان باید تمام انرژی خود را برای شکست ایتالیایی‌های صدر نشین به کار بگیرند و نیروهای بالفعل‌شان را بالقوه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایتالیا در المپیک امسال با حضور عثمانی و زایتسف تلفیقی از بهترین‌ها را در کنار هم قرار داده است و تاکنون توانسته با کسب نتایج خوب مرحله مقدماتی را به پایان برساند اما باید دید در دیدار مرگ و زندگی مقابل ایران چگونه ظاهر می‌شود.

کارشناس والیبال اظهارداشت: در بازی فردا شرایط روحی و انگیزه بازیکنان ایران بهتر از ایتالیاست چرا که آنها بدون فشار و استرس کار را دنبال می‌کنند اما حریف‌شان چون با اقتدار جایگاه صدر جدول رده بندی مرحله مقدماتی را به دست آورده بود به دنبال تکرار قدرت‌نمایی‌اش است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *