برندسازی حلقه مفقوده در صنعت مبل/لزوم بازنگری در مدیریت صادرات
رئیس فراکسیون صادرات مجلس، با بیان اینکه برندسازی حلقه مفقوده در صنعت مبلمان کشور است، گفت: باید در مدیریت بازاریابی و صادرات صنعت مبلمان بازنگری صورت گیرد، تا بتوان درآمد ارزی کشور را به تناسب آن افزایش داد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بازاریابی در صنعت مبلمان به خوبی صورت نگرفته و سبب آسیب فراوان و ورشکستگی برخی واحدها شده است، افزود: برخی کشورها همانند ترکیه و چین علی رغم اینکه صاحب این صنعت نبودهاند، گوی سبقت را از ایران ربوده و در حوزه صادرات و درآمدزایی پیشرفت چشمگیری داشتهاند.
کریمی با تاکید بر شکل گیری واحدهای بزرگ صنعتی مبلمان در کشور، ادامه داد: تولید محصولات به صورت پراکنده در کارگاههای مختلف سبب شده امکان تولید به صورت استاندارد و یکپارچه را از بین برده و صادرات را با مشکل روبه رو کرده است.
وی با بیان اینکه باید در مدیریت بازاریابی و صادرات صنعت مبلمان بازنگری صورت گیرد، یادآور شد: تولیدکنندگان باید تولیدات خود را با شرایط جهانی تطبیق داده و بر اساس منطق صادرات در بازارها حضور پیدا کنیم.
رئیس فراکسیون صادرات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با بازنگری در مدیریت صادرات صنعت مبلمان و دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای جهانی میتوان درآمد ارزی کشور را افزایش داد و صنعت مبلمان را از رکود و مشکلات ناشی از آن نجات داد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *