صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فرکی: نسبت به بازی‌های قبلی متفاوت بودیم/ سایر تیم‌ها اوضاعشان از ما بهتر است

۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵:۲۶
کد خبر: ۲۰۸۵۹۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به نظرم تیم ما در جاهایی اشکال داشت و ما نتوانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده اظهار داشت: این بازی یک بازی خانگی برای ما بود و ما خودمان را برای کسب 3 امتیاز آن آماده کرده بودیم، شرایط هم برای برد ما فراهم بود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تیم پدیده هم که یکی از تیم‌های خوب لیگ است و هم‌امتیاز با ما است. به نظرم تیم ما در جاهایی اشکال داشت و ما نتوانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

وی افزود: حریف در ابتدا به دنبال دستیابی به تساوی در این بازی بود و نیم‌نگاهی هم به برد داشت که فکر می‌کنم خود ما بیشتر به این شرایط کمک کردیم تا این اتفاق بیفتد و البته ما با 3 بازی گذشته کمی متفاوت‌تر بودیم، در نتیجه نمی‌شود خیلی ایراد گرفت و برخلاف تصور ما امروز روز خوب سایپا نبود.   امیدوارم در این تعطیلی یک ماهه بتوانیم از این فرصت خوب استفاده کنیم و نقاط ضعف و قوت خودمان را بررسی کنیم. در نهایت در آینده در مقابل حریفانی که همه‌شان مدعی هستند قرار بگیریم.

فرکی درباره فرصت‌های زیاد از دست رفته تیمش اظهار داشت: ما در این بازی نقاط ضعف و قوتی داشتیم ولی بحث ما داشتن یک تمام‌کننده نیست. ما در بازی امروز اشتباهاتی داشتیم که به کل تیم برمی‌گردد و منحصر به یک خط یا یک بازیکن نبود. امیدواریم در آینده بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. ما باید واقع‌بین باشیم و به همین خاطر انتظار من از تیم خیلی بالا نیست، به این خاطر که ما حدود 2 ماه است کارمان را شروع کردیم.

وی ادامه داد: بررسی‌ بازی‌های دیگر نشان می‌دهد که سایر تیم‌ها اوضاعشان از ما بهتر است، آنها شرایط ویژه‌ای از جمله هوادار دارند اما می‌بینیم که آنها هم بازی‌های خود را واگذار می‌کنند که البته باید بخشی را به این نکته اختصاص دهیم که اکنون شروع لیگ است و خیلی‌ چیزها نامشخص است، به خصوص در بخش‌های فنی و هماهنگی. من مطمئنم با گذشت زمان شرایط‌مان بهتر می‌شود ولی در کل اشکال‌مان به تیم‌مان برمی‌گردد و ناشی از بازیکن خاصی نبود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *