صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اولين تمرين واليباليست‌ها در سالن اصلی مسابقات برگزار شد

۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۰۵۷۹۵
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
اولین تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات والیبال المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ، اعضای تيم ملی واليبال كشورمان بعد از اتمام اردوی مشترک و دو ديدار تداركاتی كه با تيم ملی برزيل با ورود به دهكده بازي‌ها تمرينات اختصاصی خود را از سر گرفتند.

امروز چهارمين مرحله تمرين اين تيم كه اولين مرحله تمرين در سالن اصلي مسابقات است زير نظر لوزانو و كادر فنی اين تيم پيگيری شد.

افشاردوست، دبير كل فدراسيون واليبال و مدير فنی تيم‌های ملی در مورد تمرينات امروز واليباليست‌ها گفت: بعد از اتمام اردو و بازي دوستانه‌ای كه با تيم ملی واليبال و در كمپ تمرينی اين تيم داشتيم ٣ جلسه تمرين با وزنه و ٣ جلسه تمرين با توپ را در سالن تمرينی بازها پشت سر گذاشته ايم.

وی ادامه داد: امروز چهارمين مرحله تمرين با توپ واليباليست‌ها زير نظر كادر فنی تيم ملی در سالن اصلی مسابقات پيگيری شد كه اولين حضور اعضای تيم در اين سالن بود.

افشاردوست درمورد شرایط بازیکنان گفت: شرايط ملی‌پرشان خوب است و به دليل حضور زودهنگام در برزيل تقريبا تمام اعضای تيم با سيستم اختلاف ساعت و شرايط آب و هوایی اين شهر هماهنگ شده‌اند و مشكل خاصی به چشم نمی‌خورد.

مدیر فنی تیم‌های ملی اظهار کرد: خوشبختانه هيچگونه آسيب ديدگی جديدی در بين ملی پوشان نيست و تنها مصدوميت‌های كهنه برخی ملی پوشان را شاهديم كه پزشک تيم موارد لازم را در اين خصوص پيگيری و بررسی می‌كند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *