صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترامپ: پرداخت 400 میلیون دلار به ایران، رسوایی است!

۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶:۱۹
کد خبر: ۲۰۵۴۸۲
دسته بندی‌: بین‌الملل- جهان ، عمومی
دونالد ترامپ (نامزد انتخابات ریاست چمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه) در پی انتشار ادعای پرداخت 400 میلیون دلار به ایران در ازای آزادی 4 زندانی آمریکایی، هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات را به بی کفایتی متهم کرد.
به گزارش گروه بین الملل به نقل از نشریه هیل (ارگان کنگره آمریکا و چاپ واشنگتن)؛ ترامپ در پی انتشار ادعایی که حاکی است دولت آمریکا به صورت مخفیانه 400 میلیون دلار پول نقد به تهران پرداخت کرده و این امر با آزاد شدن 4 آمریکایی از ایران نیز همراه بود، در تویتر خود نوشت: «هیلاری کلینتون که وزیر خارجه بی کفایت سابق ما بوده، فردی است که مذاکرات را برای اعطای 400 میلیون دلار پول نقد به ایران پیشنهاد کرد.. رسوایی!»

نشریه وال استریت ژورنال، چاپ  شهر نیویورک 3 اوت به نقل از منابعی آگاه در آمریکا و اروپا نوشته بود دولت آمریکا برای آزاد کردن 4 زندانی که در ایران بازداشت شده بودند، ژانویه سال جاری میلادی مبلغ 400 میلیون دلار به ایران پرداخت کرد تا موافقت تهران را با آزادی این چهار زندانی کسب کند.

با این حال، جان کربی (سخنگوی وزارت خارجه آمریکا) هر گونه ادعایی مبنی بر اعطای 400 میلیون دلار به ایران در ازای آزادی چهار زندانی را تکذیب کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *