روابط عمومی ها نباید فقط به دنبال تبلیغ سازمان خود باشند
روابط عمومی باید از سازمان بخواهد که سلیقه مشتریان خود را برآورده کند و این سبب می شود که مشتریان به این سازمان وفادار باشند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، غلامرضا کاظمی دینان مشاور بانک مرکزی و رییس انجمن روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی نقش مهمی را در برند سازی محصولات و شناسایی آنها به مخاطبان دارند به طور کلی روابط عمومی نقش آینده نگری را دارد و همیشه باید یک گام جلوتر باشند.
کاظمی اظهار کرد: نقش دیگر روابط عمومی بحران ستیزی و آموزش است که باید در درون سازمان و خارج آن صورت گیرد. روابط عمومی باید همواره پاسخگو باشد به طوری که هیچ سوالی در درون و یا خارج از سازمان بدون جواب نماند رفتار مناسب و برخورد خوب سبب می شود که این برند مورد اعتماد مشتری قرار گیرد.
وی افزود: روابط عمومی به فکر منافع سازمان نباشد بلکه مدعی عموم مشتریان هم است و روابط عمومی باید از سازمان بخواهد که سلیقه مشتریان خود را برآورده کند و این سبب می شود که مشتریان به این سازمان وفادار باشند.
کاظمی بیان کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی توسط سازمان ها سبب می شود که با کمترین هزینه بیشترین توجه و تبلیغ را انجام دهند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *